Doprava
Osobní odběr:
Osobní odběr je možné provést v naši kamenné provozovně, která je uvedena v sekci Kontakty.
Při osobním odběru je možné zboží zaplatit pouze hotově.
Platba bankou předem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete. Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k prokázání totožnosti.
Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny. Při odběru zboží se, prosím, prokažte číslem Vaší objednávky, zrychlíte tak vyřízení objednávky.
Zaslání zboží přepravní službou:
Balíková přeprava:
Tato přeprava je používána pro zásilky do 30 Kg (Např. příslušenství ke krbům a kamnům)
objednávky do 5 000 Kč - 120 Kč
objednávky nad 5000 Kč - ZDARMA
Zboží můžete platit bankovním převodem předem nebo dobírkou.
Dobírka - 40 Kč
Platba předem - ZDARMA
Paletová přeprava:
Tato přeprava je používána pro zásilky nad 30 Kg. (Např. stavební materiály, izolační desky, krbová kamna, krbové vložky)
objednávky do 15 000 Kč - 690 Kč
objednávky nad 15 000 Kč - ZDARMA
Zboží můžete platit bankovním převodem předem nebo dobírkou.
Dobírka - 40 Kč
Platba předem - ZDARMA
Řidič je vybaven autem s hydraulickým čelem a paletovým vozíkem.
Doručení je vždy před dveře nebo první překážku . Terén musí být sjízdný pro paletový vozík. (asfalt, dlažba)
Vynášení zboží do domu nebo bytu není možné a nelze si tuto službu ani zaplatit.
Zaslání na Slovensko:
Cenu dopravy na Slovensko Vám pro konkrétní objednávku sdělíme na dotaz.
Reklamace zboží poškozené při přepravě:
Po převzetí zásilky od přepravce zásilku ihned rozbalte a zkontrolujte. V případě, že po rozbalení zásilky zjistíte poškození zboží - neprodleně nás kontaktujte. Nejpozději do 24 hodin !!!
Převzetí zásilky s výhradou:
1. Při přebírání zásilky od přepravní služby je třeba řádně zkontrolovat neporušenost obalu. V případě, že se rozhodnete převzít zásilku s poškozeným obalem, sepište tuto skutečnost s řidičem na doklad o převzetí zásilky (doručovací list). Do doručovacího listu je nutné uvést konkrétní výhradu - proražené, roztržené, chrastí, apod. Zásilka v tuto chvíli nemusí být poškozena a řidič nemusí čekat na rozbalení zásilky, nicméně je povinen tento zápis umožnit. (Převzetí zásilky s výhradou). Po převzetí zásilky od přepravní společnosti tuto neprodleně rozbalte a zkontrolujte celou zásilku i její jednotlivé části, zda nevykazují známky poškození z přepravy. Pokud bude zboží poškozeno, neprodleně nás informujte emailem reklamace@azetko.eu spolu s informací, že jste zásilku převzali s výhradou.
2. Zjistíte-li po rozbalení zásilky, jejíž obal byl v pořádku a nejevil známky poškození, že zboží bylo během přepravy poškozeno, je nutné nás neprodleně informovat emailem na adresu reklamace@azetko.eu nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky. Nutné je také ponechat si obal a výplně zásilky pro případné pozdější posouzení oprávněnosti reklamace a pořídit fotodokumentaci.
Na pozdější reklamace typu mechanického poškození nelze brát zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Převzetí zásilky, jejíž obal i obsah je viditelně poškozen:
V případě, že je zásilka viditelně poškozena ( obal i obsah) je nutné sepsat s řidičem přepravní společnosti škodní protokol nebo zásilku odmítnout a neprodleně nás o této skutečnosti informovat emailem reklamace@azetko.eu nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky. Opožděné reklamace bohužel není možné uznat, protože není patrné, kdy a kde k poškození došlo. Vždy se Vám ale pokusíme vyjít vstříc, pokud to bude jen trochu možné.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat na infolince 777 638 338 nebo emailem reklamace@azetko.eu
Postup reklamace přepravce Česká pošta:
https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace